Projekt Dudek Drift

BMW E30

BMW E30 początkowo z silnikiem benzynowym, o pojemności 1800 cm. Teraz pod maską znajduje się 2.5 litrowa jednostka napędowa z BMW E36, dokładniej jest to model M50B25 bez vanosów. Buda pochodzi z 1988 roku. Auto przeszło kompletną metamorfozę, począwszy od części mechanicznej, przez blacharkę, nowy lakier i całe wnętrze. Samochód posiada 6-cio punktową klatkę z homologacją FIA. W środku znajdziemy dwa kubełki Mirco RS1 (FIA), kierownicę sportową TAKATA, pasy 5-cio punktowe TAKATA, hydrauliczny ręczny oraz deskę rozdzielczą z licznikami w formie iPada. BMW przeszło generalny remont silnika, zyskało nowe, mocniejsze sprzęgło, chłodzenie zostało przeniesione do tyłu. Dodatkowym atutem pojazdu jest fakt, że silnik zyskał turbosprężarkę, co znacząco podniosło moc silnika. Wydech jest umieszczony w prawym, przednim błotniku auta. Całość sterowana jest przez Ecumaster EMU. Jeśli chodzi o karoserie, pozbyliśmy się oryginalnej maski oraz pasa przedniego – maska została wykonana z laminatu, zaś pas przedni całkowicie zmodyfikowany pod stelaż oraz zderzak z laminatu. Dodatkowo auto posiada poszerzenia nadkoli oraz spoiler Rocketbunny. BMW dostało również komplet dystansów na obie osie o szerokości 5CM. Auto jest w pełni przygotowane pod zawody w drifcie. 

Postępy można śledzić tutaj i na fanpage: Kuba Dudek Drift

NASZE INNE PROJEKTY